تلاش مودریچ برای کسب جایگاه از نقطه صفر
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
یکشنبه شب و پس از اتمام الکلاسیکو ، مورینیو یک پیامک دریافت کرد . ایگور استیماچ ، مربی کرواسی پرسیده بود :" لوکا چطور است ؟ همه چیز روبراه است ؟ " مربی رئال گفت :" بله ، خیالت تخت . او زیاد بازی نکرده و کار دارد تا به تیم برسد . "
در کرواسی مثل اسپانیا ، بسیاری از این که لوکا مودریچ حتی یک دقیقه هم مقابل بارسا بازی نکرد تعجب کردند . او به عنوان یک ستاره به رئال پیوست و به خاطر این انتقال با تاتنهام قهر کرد . او روی نیمکت نشست اما اسین که در روز آخر آمد دقایقی بازی کرد .
مورینیو برای بزرگترین بازی فصل تا به این جا ، تصمیم گرفت که اوزیل را انتخاب کند . بازیکن آلمانی پاسخ این اعتماد را داد و یک پاس گل عالی داد . کاکا هم دقایقی در زمین بازی کرد اما لوکا نه .
یکی از دستیاران مورینیو در مودر مودریچ می گوید :" او هنوز هوشیاری هم تیمی هایش را در حرکاتش ندارد . باید هماهنگ تر شود . او باید تلاش مضاعف تری داشته باشد چرا که پیش فصل کمتری داشته است . "
طولانی شدن خریدش روی کارش اثر منفی گذاشته است . مودریچ این را می داند و قبول دارد که باید تلاش کند . این را دلیل نیمکت نشینی در الکلاسیکو می داند و البته این قضیه را قبول دارد .
اولین بازی مودریچ برای رئال در الکلاسیکو بود . او سه روز پیش از سوپرکاپ اسپانیا به رئال پیوسته بود . مورینیو برای گرفتن اولین جام فصل او را به زمین فرستاد تا حفظ توپ کند که مودریچ وظیفه اش را به نحو احسن انجام داد .
مودریچ از همان موقع درک کرده بود که مورینیو به او اعتماد دارد اما مربی پرتغالی حاضر نیست که بین او و بقیه بازیکنانش تفاوت قائل شود و می خواهد که لوکای آماده را در ترکیب داشته باشد .
مودریچ می داند که از بقیه هم تیمی ها در کورس رقابت عقب است . او دیروز در تیم ملی کرواسی با کشورش تمرین کرد تا آماده بازی های تیمش مقابل مقدونیه و ولز شود .
یکی از سران فدراسیون کرواسی می گفت :" بهتر شد که لوکا در الکلاسیکو بازی نکرد . این جا می تواند در بهترین سطح باشد . به زودی همان بازیکن یزرگی می شود که بوده است . "
آخرین بازی درخشان مودریچ برای رئال مقابل دپور بود که جای ژابی بازی کرد و یک پاس گل تماشایی داد .

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 19 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo