نظرات بازیکنان بارسا در مورد تساوی مقابل رئال
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
ژاوی ، پدرو ، مسی و ماسکرانو هم پس از بازی با رئال نظرشان را در مورد تساوی ابراز کردند .
ماسکرانو :" با آدریانو تمرین کرده بودیم "
"این روز ما بود . با هم در طول هفته تمرین کردیم و آدریانو قرار بود زوج من باشد . به پست دفاع وسط عادت کرده ام اما مطمئنا دو مدافع برتر بالاتر از من هستند "
" در 20 ، 25 دقیقه آغازین رئال مادرید تیم برتر میدان بود اما در اواخر بازی ما کنترل را بدست گرفتیم و لیاقتمان بهتر بود . بارها با رئال بازی کرده ایم و آرام آرام کارمان مشکل تر از قبل می شود . "

ژاوی :" پرچم کاتالونیا ؟ ما با مردم هستیم "
"ما برای مردم کاتالونیا بازی می کنیم . آنها بیست بودند . البته نتیجه را دوست نداشتم . آنها عالی بازی کردند اما در نیمه دوم ما بهتر بودیم . هر دو تیم می توانستند بهتر باشند . نمایش زیبایی بود "
"مسی و کریستیانو بازی فوق العاده ای داشتند . فاصله فعلا هشت امتیاز است و می خواهیم این را حفظ کنیم . "

مسی :" توپ طلا ؟ در مورد خودم صحبت نمی کنم "
"می دانستیم که بازی مشکلی است . رئال مادرید بازیکنان خوبی دارد و تیم بزرگی است . فاصله ما با آنها هشت امتیاز است که خیلی است . دوست داشتیم برنده باشیم اما آسان نبود . می دانستیم که کار مشکلی داریم اما اگر می باختیم فاصله به پنج می رسید . هنوز خیلی مانده ، تازه در اولش هستیم . در لحظاتی آنها می توانستند ببرند و در لحظاتی ما . "
"مدتهاست که روی ضربات آزاد کار می کنیم و خوشبختانه امروز جواب داد . در مورد توپ طلا صحبت نمی کنم چرا که یک مسئله فردی است . می خواهم که در رقابت تیمی حاضر باشم . ما غایبان زیادی مقابل رئال داشتیم اما جایگزین ها هم عالی بازی کردند . "

پدرو :" داور یک اشتباه داشت اما خوب کار کرد "
"کاش صحنه آخر به ثمره می نشست . فرصت خوبی برای گلزنی بود . اما نمی توان چیزی گفت . من همیشه به خودمان اطمینان داشتیم . موقعیت هایی ایجاد کردیم و توپ را داشتیم . سعی کردیم که شرایط را حفظ کنیم . "
"دلگادو خوب کار کرد . اشتباه داشت اما این چیزهای به خصوص در چنین بازیهایی طبیعی است . ما همان طور بودیم که هستیم و راضی هستیم چرا که فاصله مان را حفظ کردیم . "

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 17 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo