سالگادو:ال‌کلاسيکو دنيا را به دو نيمه تقسيم مي‌کند
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
 مدافع سابق اسپانيا ال‌کلاسيکو را مسابقه ويژه‌اي دانست که دنيا را به دونيمه ميان هواداران رئال و بارسا تقسيم مي‌کند.ميشل سالگادو بر اين باور است که يک کريستيانو رونالدو شادتر مي‌تواند نقشي حياتي در ال‌کلاسيکو روز يکشنبه داشته باشد.
وي در اين باره اظهار داشت: فهم شرايط فعلي رونالدو سخت است. فقط مي‌توانم فکر کنم که مسئله او پول است و دستمزد بيشتري مي‌خواهد. اما خبر خوش اين است که رونالدو شادتر شده است و اين براي رئال خوب است. واقعا نمي‌دانم چه اتفاقي براي او افتاده است. رونالدو در آخرين بازي 3 گل به ثمر رسانده و شادتر به نظر مي‌رسد.
سالگادو اضافه کرد: شکي نيست که ال‌کلاسيکو مثل هميشه بازي خاصي است. من فکر مي‌کنم رويارويي رئال و بارسلونا بهترين مسابقه فوتبال جهان است. تمام دنيا به اين بازي علاقه دارند.
وي خاطرنشان کرد: هنگامي که اين دو تيم بازي مي‌کنند احساس مي‌کنيد دنيا به دو نيمه تقسيم شده. چه طرفدار رئال مادريد باشيد يا طرفدار بارسلونا، اين تنها مسابقه‌اي است که مي‌تواند دنيا را به دو نيمه تقسيم کند.
سالگادو که اين ماه 37 ساله مي‌شود، بيش از 10 سال به عنوان مدافع راست در مادريد فعاليت مي‌کرد و در 343 بازي در لاليگا براي قوهاي سفيد به ميدان رفته است.
وي در جام جهاني و قهرماني اروپا نيز به ميدان رفته است و 53 بار در ترکيب اسپانيا بازي کرده است. سالگادو پس از نزديک به 3 فصل حضور در بلکبرن انگليس با فوتبال خداحافظي کرد.
ملي‌پوش سابق اسپانيا اضافه کرد: اختلاف امتياز براي مادريد مشکل است. اکنون تمام فشارها بر روي آنهاست.مسابقه در نوکمپ برگزار مي‌شود و يک شکست براي سفيدپوشان مي‌تواند اختلاف امتياز را به يازده برساند. ليگ واقعا فشرده است. بنابراين تمام فشارها بر روي مادريد است و رئال بايد تلاش کند حداقل با يک امتياز به خانه برگردد.
به هر حال ستاره سابق اسپانيا بر اين باور است که رئال در حال حاضر در شرايط بهتري نسبت به دو فصل گذشته به سر مي‌برد، وي در اين باره تأکيد کرد: روحيه بازيکنان رئال اکنون با قبل بسيار متفاوت است. رئال پس از 3 سال شکست متوالي به بارسا فصل گذشته آنها را در نوکمپ با نتيجه 2 بر يک شکست داد و بار ديگر در 2 بازي رفت و برگشت در سوپرجام کاتالان‌ها را شکست داد. رئال مي‌تواند يکشنبه هم بارسا را شکست دهد.
سالگادو به کليد موفقيت رئال در اين بازي اشاره کرد و گفت: اگر آنها بسيار خوب دفاع کنند، مي‌توانند روي ضدحملات برنده بازي شوند. بارسلونا به دليل مصدوميت بازيکنانش در خط دفاعي مشکل دارد. رئال در خط حمله قدرت و سرعت دارد و مي‌تواند مشکلات زيادي براي دفاع بارسا به وجود آورد.



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 15 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo