آنجلوتی :" اگر مورینیو می خواهد به پی اس جی بیاید باید خیلی صبر کند"
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
کارلو آنجلوتی مطمئن است که می خواهد تا مدتها در پی اس جی بماند و می گوید :" به باشگاه دیگری فکر نمی کنم . فقط به این جا فکر می کنم . اگر مورینیو می خواهد مربی این تیم شود باید خیلی منتظر بماند . من در پاریس خیلی راحت هستم . "
وی افزود :" در حال حاضر پی اس جی در دستان من و لئوناردوست و نیاز به مربی دیگری نیست . در این جا روابط خوبی با بازیکنان ، هواداران ، مدیران و ... دارم . قهرمانی در کشوری دیگر برایم انگیزه دهنده است ، تا کنون در چهار کشور قهرمان شده ام اما فعلا در پی اس جی راحتم . "

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 15 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo