مسي: بارسا در ال‌کلاسيکو تغيير نمي‌کند
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
ستاره آرژانتيني بارسلونا مدعي شد که هيچ تغييري در شيوه بازي آبي‌و‌اناري پوشان براي ال‌کلاسيکو وجود نخواهد داشت.ليونل مسي در خصوص شايعاتي که در خصوص اختلاف وي با ويا مطرح شده، گفت: ويا بازيکن بزرگي است و هيچ کس ‌نمي‌تواند رفتار خوبي با او نداشته باشد.
بازيکن آرژانتيني همچنين در خصوص ژوزه مورينيو سرمربي رئال و کريستيانو رونالدو مهاجم اين تيم صحبت کرد.
بر اساس گفته‌هاي مسي، مورينيو مربي خوبي است و مهاجم پرتغالي نيز بازيکن بزرگي است.
وي به ال‌کلاسيکو روز يکشنبه اشاره کرد و افزود: همان بارسلونايي را خواهيد ديد که در فصل‌هاي گذشته ديده‌ايد. شيوه بازي ما تغيير نخواهد کرد زيرا تيتو درباره فوتبال مثل پپ فکر مي‌کند. هيچ تغييري در کار نخواهد بود.
مسي در خصوص فشاري که براي انتخاب به عنوان بهترين بازيکن فوتبال جهان وجود دارد، نيز گفت: هر روز تمرين مي‌کنم تا آنچه در توان دارم پياده کنم، اما بهترين بازيکن جهان شدن هدف من نيست. چيزها را بسيار خوب و بسيار بد ارزش‌گذاري نمي‌کنم. تلاش مي‌کنم از گفتن مطالب بد اجتناب کنم.
ستاره تيم ملي فوتبال آرژانتين خاطرنشان کرد: يک رهبر براي من شخصي است که به دليل نگاهش به توپ و شخصيتش در گروه از سوي همه مورد احترام باشد، زيرا رهبران هنگامي که مجبور باشند با همکارانشان صحبت مي‌کنند چون نماينده گروه هستند و هم‌تيمي‌هايش در مواقع لزوم به او نگاه مي‌کنند.
ليونل مسي به شدت به تمجيد از گوارديولا پرداخت و بيان داشت: او مربي بود که بيشترين تأثير را روي من گذاشت. فکر مي‌کنم از زماني که فوتبال را شروع کرده‌ام، در حال پيشرفت هستم و اين براي هرکسي که زندگي‌‌اش را وقف فوتبال کند، طبيعي است.
وي اضافه کرد: بايد بگويم که پپ به من انگيزه داد و راه‌ها و جاهايي را در زمين به من نشان داد، کاري که براي تمام بازيکنان ديگر انجام داد.

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 15 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo