مورینیو :" یک دنیاست و یک الکلاسیکو"
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
خوزه مورینیو در مصاحبه با اسپورت باین در مورد الکلاسیکوی بعدی صحبت کرد . او به انتقاد از بی حالی تیم در آغاز فصل پرداخت و آن را حاصل قهرمانی سال گذشته دانست :" تفاوت اساسی بین تیم پارسال و امسال این است که پارسال مدافع قهرمانی نبود و امسال هست . به نظرم تیم فصل را به این علت بدون سرحالی شروع کرد که در خواب قهرمانی گذشته خوابید . اگر تیم می تواند در سوپرکاپ یا در چمپیونزلیگ عالی باشد چرا در لالیگا نباشد ؟ به خاطر قهرمانی در سال گذشته تیم در سطح خودش نبود . "
مربی پرتغالی در مورد الکلاسیکوی پیش رو گفت :" کل دنیا شیفته رئال مادرید - بارسلوناست . برای ما و هواداران این بازی خیلی هیجان انگیز است . از این حیث الکلاسیکو کمی با بازیهای دیگر فرق دارد . فوتبالدوستان در دنیا وقتی رئال - بارسا می رسد همه چیز را فراموش می کنند . البته هدف ما بردن لالیگاست . این بازی فقط سه امتیاز دارد . الکلاسیکوی شانزدهم مهر هم یک بازی لالیگایی است . دو حریف می دانند که اگر سه امتیاز را بگیرند ، فاصله شان را دستخوش تغییر می کنند . "
وی در مورد اهدافش در این فصل گفت :" چمپیونزلیگ ؟ به اتفاقات بستگی دارد . پارسال هیچ کس چلسی را در میان تیمهای برتر جهان نمی دانست اما چمپیونزلیگ را بردند . البته خوشحال شدم چرا که کمی قلبم آبی است . باید در ابتدا به مرحله یک چهارم و نیمه نهایی برسی و بعد مشخص شود که می توانی این تورنمنت را ببری یا نه . "
مورینیو در مورد رقابت میان دو مهاجم تیمش گفت :" بنزما مثل ماهی در آب است . گاهی گل می زند و گاهی عقب تر بازی می کند . او بازیکن پر تحرکی است . هیگوائین یک مهاجم کلاسیک است و حرکات تهاجمی را کامل می کند . به هر دویشان نیاز است . آسان نیست که به هیگوائین و کریم به طور برابر فرصت داد . باید مشخصه های بازی ها و حریف را بررسی کرد و تصمیم گرفت . "
وی در مورد چالش های آینده اش گفت که دوست دارد به لیگ انگلیس برود اما درها را به لیگ فرانسه نبست :" در رئال راحت هستم و می خواهم ادامه دهم . چهار سال دیگر با این تیم قرارداد دارم ، باشگاهی که در قله فوتبال دنیاست . پس از انگلیس و ایتالیا ، جای رئال در رزومه ام کم بود . حالا که به آن رسیده ام باید با تمام قوایم برای موفقیت تلاش کنم . در لندن هم خیلی خوشحال بودم و به زودی بر می گردم . مشکل است که ماندنم در رئال زیادی طولانی شود . بردن قهرمانی لیگ پنجمین کشور هم می تواند برایم انگیزه دهنده باشد . پی اس جی ؟ فعلا فکر نمی کنم که احتیاجی به آن داشته باشم . "
"می توانم یک کتاب 200 صفحه ای در مورد بالوتلی بنویسم "
وی در مصاحبه ای در دفترش در والدبباس با سی ان ان در مورد رئال و البته چند ماجرای بامزه صحبت کرد . یکی از جالب ترین صحبت هایش در مورد ماریو بالوتلی بود . مربی پرتغالی در این مصاحبه گفت که می تواند کتاب طنز 200 صفحه ای در مورد بازیکن ایتالیایی بنویسد :" می توانم کتاب 200 صفحه ای در مورد او از زمان حضورم در اینتر بنویسم . البته کتاب عشفی نخواهد بود بلکه طنز است چرا که آدم بامزه ایست . "
وی سپس خاطره ای در مورد حضور در کازان با تیم اینتر برای بازی چمپیونزلیگ گفت . وی که لبخند می زد گفت :" من یک شب در کازان را به خوبی به یاد دارم . در آن بازی نمی توانستم روی مهاجمان فیکس تیمم حساب کنم . نه میلیتو و نه اتوئو . ماریو هم در دقیقه 43 کارت زرد گرفته بود . از پانزده دقیقه ای که در رختکن بودیم ، چهارده دقیقه به ماریو گفتم که مراقب باشد ، کسی را لمس نکند ، درگیر نشود ، وارد بازیهای روانی نشود یا به داور اعتراض نکند . اما درست در دقیقه اول نیمه دوم کارت قرمز گرفت ... "

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 14 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo