خیز بلند کریستیانو به سمت توپ طلا
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو در فاصله یک هفته تا الکلاسیکو به بهترین آمار گلزنی خود برگشت . بازیکن پرتغالی در آغاز فصل مثل لالیگای قبلی نبود . (46 گل در 38 بازی) . او فقط سه گل در پنج بازی لیگ زده بود و از جنگ ال پی چی چی و کفش طلا جا مانده بود (مسی و فالکائو ، 6 و 7 گل)اما مقابل گالیشیایی ها هت تریک کرد تا دومین نفر برتر جدول گلزنان در کنار مسی شود که دو بازی است گل نمی زند . بازیکن اتلتیکو هم این هفته یک گل زده بود .
http://www.img4up.com/up2/92062992978260733786.jpg
در مجموع او در 9 بازی رسمی در این فصل برای رئال 9 گل زده تا آمار فصل قبلش را حفظ کند . رونالدو باید پنج روز دیگر به نیوکمپ برود تا فاصله را با بارسلونا به پنج برساند . تیمی که در 15 بازی به آن 8 گل زده و سومین حریف محبوبش در لیگ اسپانیاست ...
علاوه بر این ، ستاره به اطرافیانش گفته که با این فکر به بارسلونا می رود که شرایط لالیگا را عوض کند و از طرفی گام جدیدی در رقابتش با مسی برای توپ طلا بردارد . او به اطرافیانش گفته است :" این جایزه می تواند برنده را تعیین کند . " پارسال همه چیز به نفع بازیکن رئال بود . مسی بیشترین گل را زد : 82 به 69 (با احتساب بازیهای ملی) اما رئال با گل کریستیانو در نیوکمپ به لالیگا رسید و پیروزی را به تیم هدیه داد . ابراهیموویچ ، بازیکن سابق بارسلونا در مصاحبه با یورو اسپورت گفت :" از نظر شخصی ، مسی فصل خوبی داشت اما از نظر تیمی کمکی به تیمهایش نکرد . وقتش شده که این جایزه به کس دیگری برسد .... "
کریستیانو در سه فصل حضورش در رئال تبدیل به یکی از اسطورگان تاریخ شده است . یکشنبه در جمع ده گلزن برتر تاریخ رئال قرار گرفت و با آمانسیو از نظر گل برابری کرد . هر چند که ال بروخو در 14 فصل به این رکورد رسیده بود . بازکن پرتغالی در سه فصل به 155 گل در 153 بازی رسیده است . (در یونایتد در 292 بازی رسمی ، 118 گل شده بود) و بهترین میانگین گلزنی تاریخ (1.01) را بالاتر از اسطوره هایی نظیر پوشکاش (0.93) ، دی استفانو (0.77) و پاهینیو (0.86) دارد .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 11 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo