آلبا: ويلانووا دروغ گفت
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
هافبک بارسلونا سخنان سرمربي تيمش را رد و اعلام کرد که علت غيبت او در ديدار مقابل اسپارتاک مسکو سرماخودگي نبود.
"تيتو ويلانووا" براي ديدار با اسپارتاک مسکو در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا که هفته گذشته در نوکمپ برگزار شد "خوردي آلبا" را در ليست 18 نفره قرار نداد و علت آن را سرماخوردگي ستاره جديد تيمش دانست اما خود آلبا سخنان سرمربي تيمش را رد و اعلام کرد که اصلا دچار سرماخوردگي نشده بود.

آلبا که در رقابت هاي يورو 2012 لهستان و اوکراين نمايش خيره کننده اي در ترکيب تيم ملي فوتبال اسپانيا داشت و به عنوان پديده رقابت هاي انتخاب شد گفت:آنچه ويلانووا گفت دروغ است. با سرماخوردگي که اصلا نمي توان بازي کرد. بعد از برگشتن از اردوي تيم ملي احساس کردم که در شرايط خوب بدني به سر نمي برم اما سرما نخورده بودم.

هافبک جديد بارسلونا درباره اين سوال که چرا با پيوستن به بارسلونا فرصت کمي براي حضور در ترکيب اين تيم يافته است گفت:در بارسلونا بازيکن اصلي و ذخيره وجود ندارد چرا که همه بازيکنان مهم هستند. طبيعتا آدريانو بازيهاي بيشتري نسبت به من انجام داده است با اين حال در شرايط خوبي به سر مي برم و آماده ام تا بهترين بازيهاي خود را در ترکيب آبي – اناريها به نمايش گذارم. مي‌خواهم هر آنچه را که در توان دارم رو کنم و به اين احساس برسم که بازيکن مهم و تاثير گذاري براي تيمم هستم.


تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 7 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo