درک و ماریو هرموسو را بیشتر بشناسیم
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
با حضور ماریو هرموسو و درک اوسده در جام برنابئو ، مورینیو لیست بازیکنان آکادمی که در سه فصل حضورش در رئال به ترکیب اصلی رسانده را به عدد 26 رساند . از این میان چهار تا در حال حاضر متعلق به تیم اصلی هستند : آدان ، خسوس ، ناچو و موراتا .
از میان تمامی بازیکنان جوانی که فرصت بازی در تیم مورینیو را داشته اند ، 14 تایش در بازیهای رسمی بوده است : آدان ، ناچو ، موراتا ، الکس ، خسه ، کاسادو ، ماتئوس ، خسوس ، خوسلو ، مخیاس ، مندس ، پاچکو ، سارابیا و خوان کارلوس . اما حقیقت این است که فقط آدان و ناچو بیش از 90 دققه بازی کرده اند . بقیه خوش شانس نبوده اند و فقط فرصت بازی داشته اند و برخی از آنها حالا دیگر در رئال نیستند . کارواخال (بایر لورکوزن) ، خوسلو(هوفنهایم) ، ماندی(اسپورتینگ) ، سارابیا(ختافه) ، خوان کارلوس(بتیس) ، مندس(اسپورتینگ پرتغال) و پابلو خیل(اسپارتا پراگ) از باشگاه جدا شده اند .
در مجموع مورینیو 4373 دقیقه به بازیکنان آکادمی فرصت داد که فقط 1326 دقیقه در بازیهای رسمی بود . آخرین بازیکنی که در بازیهای رسمی حضور داشت ، موراتابود که 12 دقیقه در شکست به ختافه حضور داشت .

ماریو هرموسو ، چپ پای پر تحرک
ماریو هرموسو (مادرید ، 18-6-1995) ، یک بازیکن با تجربه از نظر حضور در آکادمی رئال مادرید است . او در روز 1 ژولای 2006از کانسپسیون به باشگاه محبوبش پیوست . پس از آن تمامی رده های سنی آکادمی رئال را پشت سر گذاشت و حالا در تیم جوانان زیر نظر مورینتس فعالیت می کند .
ماریو با تنها 17 سال سن ، یک دفاع چپ کامل است . او وظایف تدافعی خود را به خوبی انجام می دهد و دوست دارد که هر از چند گاهی به حملات اضافه شود . قوای تهاجمیش بهتر است چرا که زمانی که به رئال ملحق شد در پست هافبک چپ بازی می کرد اما آرام آرام پستش عقب کشیده شد . مثل اسطوره اش روبرتو کارلوس کار با توپش خوب است و شوتهای خوبی با پای چپ می زند . در حقیقت با این که مدافع است ، سالی سه ، چهار گل می زند .
او در حال تحصیل در رشته مدیریت است و به پینگ پنگ هم علاقه دارد . مثل بیشتر بازیکنان آکادمی رئال در توئیتر عضو است و اغلب از آن استفاده می کند . دیروز پس از اولین بازیش در تیم اصلی در این شبکه اجتماعی تبریک های زیادی را دریافت کرد . خودش نوشت :" از انجام بازی در بهترین استادیوم جهان بسیار لذت بردم . تجربه بزرگی است که با کلمات قابل توصیف نیست . " او چهارشنبه گذشته اولین گامش را برداشت تا تبدیل به بازیکن حرفه ای شود .

درک ، مدافع وسطی که قهرمان زیر 19 سال اروپا شد
درک اوسده پرایتو (مادرید ، 21-2-1993) چهارشنبه به یکی از رویاهای زندگیش رسید : حضور در تیم اصلی رئال مادرید در برنابئو . بی تردید این یک اتفاق بزرگ برای درک است . او در آغاز سال 2012 با رئال مادرید سی در دسته چهارم بازی می کرد ، در ماه ژوئن به کاستیا رسید و در ماه ژولای قهرمان مسابقات زیر 19 سال اروپا در کنار خسه شد .
درک مادری اسپانیایی و پدری نیجریه ای دارد . او در نه سالگی به آکادمی رئال مادرید پیوست و تمامی رده های سنی رئال را پشت سر گذاشت . او در حال حاضر بخشی از کاستیای توریل است و گهگاهی هم در رئال مادرید سی حاضر می شود و لیدر خط دفاعشان می شود .
قدرت توپربایی او یکی از ویژگی هایش به عنوان دفاع وسط است . اسطوره اش را روبرتو کارلوس می داند و می داند که پس از ناچو می تواند یک مدافع مورد اعتماد از اعضای آکادمی برای تیم اصلی باشد . او روز یکشنبه با رئال مادرید سی در مقابل گویوئلو بازی خواهد کرد .
او در تیمهای پایه اسپانیا هم بازیکنی مورد اعتماد است . سال گذشته یکی از نکات اتکای قهرمانی تیم زیر 19 سال در یورو در استونی بود . او در کنار رامالیو در خط دفاع قرار می گرفت . او در ماه ژوئن باید در مسابقات جام جهانی زیر 20 سال در ترکیه حاضر شود .


تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 7 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo