زیدان ، مورینیو را دریبل زد
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
 زین الدین زیدان دیگر در کنار تیم اصلی رئال مادرید در والدبباس ظاهر نمی شود . او حالا در حال ساختن پایه های آکادمی است . با این که بین دو این ناحیه فقط چند متر فاصله دارد اما فاصله اش با مورینیو خیلی بیشتر شده است . او پس از یک سال نقشش به عنوان مدیر فوتبال تیم اصلی رئال مادرید را فراموش کرد چرا که آن راه را دوست نداشت . به همین علت مسیر دیگری را انتخاب کرد .
با حضور بازیکن فرانسوی ، مورینیو می خواست که نقشی که لوئیز فیگو در اینتر داشت را تکرار کند . یکی از اعضای پیشکسوت هر تیم در تیمهای مربی پرتغالی به عنوان همکار ظاهر می شوند و سعی می کنند که تعامل زیادی با هم داشته باشند . مورینیو در زمان پیوستنش به رئال داشت و گفت :" دوست دارم که ساختار رئال عوض شود . می خواهم که زیدان به من نزدیک تر باشد . "
بازیکن فرانسوی فصل گذشته در کنار مورینیو ، مدیر فوتبال تیم اصلی بود . مورینیو گفت :" خوشحال شدم که او با ما کار می کند . او چیزهای زیادی برای ارائه دادن دارد . " زیزو گفت :" ببینیم که کار من چیست . " این مسئله گویا برای زیزو خیلی کلیدی بود . در حقیقت او آدمی نیست که هر کاری انجام بدهد ، بلکه یک اسطوره است .

بدون توافق
به طور مثال مورینیو از زیدان می خواست که به داوران اعتراض کند . زیدان حاضر نبود به چنین کارهای پستی تن بدهد ، بلکه می خواست که به عنوان یک اسطوره در اذهان باقی بماند . شماره 5 ابدی نه در دوران فوتبالش در مصاحبه هایش مثل مورینیو جنجال سازی می کرد و نه پس از بازنشستگی حاضر به چنین کاری بود .
اسطوره فرانسوی کار تمام وقت را شروع کرد . در تور ایالات متحده در کنار تیم بود . در بازیهای چمپیونزلیگ با تیم سفر می کرد ، در والدبباس حضور می یافت ، وارد رختکن می شد و ... اما زیدان شخصیت خاص خودش را داشت .
اما در رختکن به توفقیقی نرسید . در حقیقت برخی معتقد بودند که او زیاده از حد از بنزما حمایت می کند و معتقد بودند که این نفود باعث می شود که کریم در بازیهایی که حقش نیست هم در ترکیب قرار بگیرد . حالا بنزما رفیقش را از دست داده است .
او حالا در دوره جدیدش خود را در قید و بند القاب قرار نمی دهد . زیدان در آکادمی کار می کند و معمولا در بازیهای آکادمی به سکوهای والدببباس می رود . او شنبه گذشته بازی پسرانش انزو ، لوکا و تئو که در آکادمی رئال هستند را تماشا کرد .
زیزو آرام آرام شرایط تیمهای پایه را در نظر می گیرد . او در تمرینات فعلا آرام است اما آرام آرام فعالیتش را افزایش می دهد و با هافبک ها تمرین می کند .

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 7 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo