اسین :" لالیگا جالب تر از لیگ انگلیس است "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
مایکل اسین در مصاحبه با سایت بی وین گفت :" کار کردن با مورینیو حس خوبی دارد . او را " بابا " صدا می زنم . مرا خیلی خوب می شناسم و می داند که چه توانایی هایی دارم . امیدواریم که با هم جامهای بیشتری در رئال کسب کنیم . خوشحالم که دوباره در خدمت او هستم . "
وی افزود :" ما از رئال مادرید صحبت می کنیم ، بزرگترین باشگاه جهان . هر بازیکنی دوست دارد در این جا باشد . من هم مایکل اسین هستم و همه مرا می شناسند . بازیکنی هستم که آرام هستم و بیرون زمین از فوتبال لذت می برم اما وقتی داخل هستم شرایط فرق می کند . "
اسین گفت :" حس خوبی دارم که با هم تیمی ها تمرین می کنم ، با هم شوخی می کنم و همدیگر را می بینیم . هر روز از تمرینات لذت می بریم . "
وی در مورد شروع رئال در لالیگا گفت :" شروع مشکلی بود اما گاهی باید خودت را در این شرایط ببینی . ما دو بازی پی در پی را بردیم و امیدواریم که این روند به سه برسد . هر بازی مهم است و می خواهیم که امتیازات بیشتری کسب کنیم و قهرمان شویم . "
شماره 15 رئال گفت :" وقتی بازنشسته شوم ، زمان بیشتری خواهم داشت تا به بنیاد خیریه ام کمک کنم تا در خدمت مردم نیازمند کشورمان باشیم . این بزرگترین چالش ما خواهد بود . "
وی در مورد تفاوت لیگهای اسپانیا و انگلیس گفت :" چلسی از مدعیان لیگ انگلیس است . آنها فرصت خوبی دارند اما نمی دانم که چه می شود . بسیاری لیگ انگلیس را بهتر می دانند اما به نظرم لیگ انگیس جالب تر است . فوتبال بیشتری در این جا دیده می شود و گلهای بیشتری زده می شود . لیگ اسپانیا یکی از مهمترین تورنمنتهای اروپاست و حقیقتا می خواهم که فصل خوبی داشته باشم . "

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 7 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo