رنتریا :" بازی در برنابئو یک فرصت بی همتاست "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
واسون رنتریا یکی از ستارگان میوناریوس است که سابقه حضور در لیگ های پرتغال و برزیل را دارد . او هم تیمی فالکائو در مسابقات جام جهانی زیر 20 سال بود .
وی در مورد بازی در برنابئو گفت :" این یکی از فرصت های بی همتای زندگی است . بازی مقابل رئال در برنابئو و باید از آن استفاده کنیم . "
او در مورد سبک بازی خودش گفت :" من یک مهاجم هستم اما دوست دارم که به چپ و راست بروم . گلزنی هم بیش از هر چیز شادم می کند . الگویم " پدیده " است . رونالدو نازاریو را دوست داشتم و همیشه طرفدار رئال بودم . "
رنتریا در مورد هواداریش از رئال گفت :" از بچگی بازیهایشان را می دیدم اما بیشتر شیفته کهکشانی ها بودم . ستاره شان رونالدو بود . یادم است که او را در فرودگاه باراخاس ملاقات کردم . زمانی که در سانتوس بودم هم با او روبرو شدم البته هرگز با هم صحبت نکردیم . "
وی در مورد تقابل با رئال در بازی امشب گفت :" گلزنی به رئال و کاسیاس که بهترین دروازه بان جهان است یک شگفتی فوق العاده است . بازی کریستیانو را در رئال دوست دارم . همین طور اوزیل و بنزما را که شباهت زیادی به پدیده دارد . وقتی که در لیون بود با او بازی کرده بودم . "
این بازیکن ادامه داد :" دوست دارم پیراهنم را با په په عوض کنم . وقتی در پورتو بود با او مواجه شدم که خیلی کمکم کرد . "
وی در مورد مطرح شدن نام فالکائو و نیمار پیراهن رئال گفت :" نمی دانم فالکائو به رئال می پیوندد یا نه اما مطرح شدن اسمش افتخار است . در مورد نیمار هم مردم در موردش اشتباه فکر می کنند . او متواضع و سختکوش است . او دوست داشت که به اروپا بیاید اما تصمیم گرفت که به خاطر خانواده اش فعلا در برزیل بماند . می تواند در اروپا یک ستاره باشد . "

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 5 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo