کرسپو :" می توانستم رئالی شوم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
هرنان کرسپو در مصاحبه با رادیو کادنا کوپه گفت :" وقتی در لاتزیو بودم شانس پیوستن به رئال را داشتم اما در نهایت فلورنتینو پرز تصمیم به خرید رونالدو نازاریو گرفت . "
این بازیکن آرژانتینی گفت :" همه چیز نزدیک بود اما من گزینه دوم پس از بازیکن برزیلی بود . اما در نهایت من راهی اینتر شدم و پشیمان نیستم . "
وی در مورد مورینیو گفت :" هرگز گلایه ای نسبت به او نداشتم . او به من احترام می گذاشت . او روی نیمکت یک ستاره است . "
او در مورد مشکل میان راموس و مورینیو گفت :" رسیدن به دستاوردهای مورینیو آسان نیست . روابطش با بازیکنان معمولا خوب است . فکر نمی کنم که مشکل خاصی وجود داشته باشد . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 4 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo