واران :" نوبت من بود که در استخر شیرجه بزنم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

مرجع خبري رئال مادريد : رافائل واران اولین بازی فصلش را در نبدر مشکلی نظیر سیتی داشت . جای راموس را گرفت اما به خوبی با فشار خو گرفت . پارسال اولین بازیش برای رئال مقابل سانتاندر بود .
رافائل ، از دیدنت در ترکیب اصلی بازی با سیتی ، شوکه شدیم . برای تو هم همین طور بود ؟
سورپرایز بود . البته نه آن روز بلکه در روز یکشنبه که با مربی در موردش صحبت کردیم و من سعی کردم که برای این بازی آماده شوم . مورینیو از من پرسید که آیا آماده این بازی هستم یا نه که من گفتم البته . از من خواست که حواسم برای بازی مقابل سیتی خیلی جمع باشد .

از این که قرار بود در چنین بازی مهمی حاضر باشی ، استرس نداشتی ؟
مطمئنا فشار زیادی وجود داشت اما در طول 90 دقیقه سعی کردم که اسحسا آرامش کنم . از نظر تیمی نشان دادیم که خیلی مستحکم هستیم و توانستیم که دو بار عقب افتادن از سیتی را جبران کنیم . این نشان می دهد که از نظر روانی نیرومند بودیم ، به خصوص در مقاطع پایانی بازی .

این بزرگترین بازی دوران فوتبالت بود . چطور بود ؟
مقابل سیتی نوبت من بود که درون استخر شیرجه بزنم و با حضور در چنین بازیهایی پیشرفت کنم . مدتها انتظار کشیدم تا در یک بازی بزرگ حضور داشته باشم . از آن بازیهایی که سرنوشت بازیکنان را تعیین می کنند . سعی کردم که کاری که بلدم را انجام دهم و همه چیز خوب پیش رفت .

فکر می کنی با عملکردی که مقابل سیتی داشتی یک گام به جلو در دوران فوتبالت برداشتی ؟
وقتی به این نود دقیقه ها در بازیهای چمپیونزلیگ فکر می کنم فقط نکات مثبت را می بینم . فکر می کنم که این بازی تاثیر مهمی در دوران فوتبالم و کل فصل داشت . سعی می کنیم که موج های مثبتی را به درون خودم ساطع کنم .

به نظر می رسد که این موج های مثبت پس از شروع بد تیم در لیگ باید به بقیه رختکن هم برسد .
وقتی تیمی نمی برد ، طبیعی است که جو سختی ایجاد شود . حالا باید با پیروزیهای دیگر ، این شب زیبا را تکمیل کنیم .

این چند هفته که بازی نمی کردی کمی ناراحت بودی . حالا بهتر هستی ؟
این ها لحظاتی از زندگی یک مرد هستند احساس می کنی کمی بدتر از حد معمول هستی . این چیزها پیش می آیند . می دانستم که مربی هیچ وقت اعتمادش به من را از دست نداده است . همه چیزم با مورینیو مشخص بود . من قبلش بازی نمی کردم چرا که پیش فصل خوبی نداشتم . در دو بازی برای تیم زیر 21 سال فرانسه و مقابل سیتی برای من انگیزه ای مضاعف بود و امیدم دوباره زنده شد .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo