رایو ، مقصر اصلی تعویق بازی
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
رایو - رئال دیروز در تاریخ خرابکاری های برقی ثبت شد چرا که وایکاس را تاریک کرد و فرناندز بوربالان تصمیم گرفت که بازی را لغو و به امروز موکول کند .
مشکل در ساعت 22 کشف شد . مسئولان امنیتی خیابان اولیوار این مشکل را فهمیدند و به سرعت به سران باشگاه رایو خبر دادند و گفتند که به علت بارش باران در مادرید ، یک مشکل برق پیش آمده است . هر چند که خیلی زود فهمیده شد که 25 کلید برق که 50 پروژکتور را تحت کنترل داشت دچار یک مشکل اساسی شده است .
رائول مارتین پرسا ، مدیر رایو گفت :" این یک خرابکاری است . خرابکاران سیمها را قطع کرده اند . این یک حمله به استادیوم ما بود . "
برخی می گویند که خرابکار ، به در بزرگ ورودی استادیوم دسترسی داشته است و از خیابان مونیوز دیاز وارد شده است .
شروع بازی آرام آرام عقب افتاد و با این که سران رایو امیدوار بودند که تا ساعت 23:45 و با 45 دقیقه تاخیر برگزار شود ، اما مسئولان امنیتی امیدی نمی دادند . در نهایت فرناندز بوربالان نور بازی را ناکافی دانست و خواستار تعویق بازی شد .
کریستینا سیفونتس ، نماینده شهرداری مادرید که برای دیدن بازی دعوت شده بود ، خیلی سریع با پلیس تماس گرفت تا تحقیقات آغاز شود . مسئولان امنیتی با خبرنگاران صحبت نکردند اما تحقیقات را آغاز کرده اند و سعی می کنند که عاملان این اتفاق را پیدا کنند .

رایو ، تقصیرکار
رایو وایکانو تنها مقصر تعویق بازی دیشب است . آنها سرپرستی استادیوم وایکاس را به عهده دارند و شهرداری مادرید تا سال 2019 بر اساس قراردادی این استادیوم را به آنها داده است .
به همین علت تمامی مسئولیت اتفاقات دیشب به گردن آنهاست . آنها صد بلیط هم به مسئولان شهرداری داده بودند اما باشگاه رایو مسئولیت استادیوم را به عهده دارد و شهرداری تقصیری ندارد .

یک خرابگاری دیگر ، یک سال پیش
این اولین باری نیست که استادیوم وایکاس با خرابکاری روبرو می شود هر چند که دفعه قبلی این قدر جدی نبود . در 23 آوریل 2011 رایو در لاس پالماس در هفته سی و پنجم در دسته دوم قرار می گرفت که بیلبوردی که تبلیغ کمپانی نوئوا راموسا را می کرد ، پائین انداخته شد . این کمپانی متعلق به خانواده روئیز - ماتئوس ، مالک باشگاه رایو بود که هواداران رویش را رنگ مشکلی و سبز کشیدند .
آن بازی در روز شنبه ساعت 16 به وقت محلی برگزار می شد که این خرابکاری در روز جمعه توسط دسته دو آتشه ها رخ داد . آنها می خواستند که خانواده روئیز - ماتئوس از رایو بروند .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 3 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo