یک ترقه و یک مصدوم در تجمع هواداران رایو
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

اختلافات میان برخی هواداران و مدیریت رایو وایکانو از هفته گذشته آغاز شد . زمانی که این باشگاه اعلام کرد که بلیط بازیهای این تیم با رئال رایگان نیست . هم زمانی که اعلام شد که برق ورزشگاه قطع شده و بازی به تعویق افتاده ، این اختلافات شدت گرفت . حدود دو هزار هوادار رایو به بلیط فروشی استادیوم رفتند و خواستار پس دادن بلیط هایشان شدند . باشگاه اعلام کرد که مشکلی ندارد و پول آنها را بر می گرداند .
پیش از آن که باشگاه رایو اعلام کند ، در محل تجمع هواداران یک ترقه ترکید که این باعث شد که یک کارگر از ناحیه چشم دچار مصدومیت شود و راهی اورژانس شود . پلیس خیلی زود فرد مهاجم را دستگیر کرد .
هدف خرابکاران در سیستم برق کاملا نامشخص است اما با توجه به اعتراضاتی که به رائول مارتین پرسا ، مدیر باشگاه رایو وجود دارد ، نمی توان دلایل دیگری را بر شمرد .
در زمان برگزاری ناهار رسمی مدیران دو باشگاه ، گروهی از هواداران رایو قرار گذاشته بودند پارچه نوشته هایی را علیه مدیر این باشگاه به معرض دید بگذارند اما با توجه به حضور نیروهای امنیتی در نزدیکی رستوران این اتفاق امکان پذیر نشد . از سویی قرار بود که در حین بازی کاغذهایی با عکس یورو و رائول مارتین پرسا برای هواداران پخش شود و همین طور هر ده دقیقه یک بار ، علیه مدیریت باشگاه در استادیوم شعار داده شود .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 3 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo