اعتماد دوباره مورینیو به راموس
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

نیازی به برگزاری بازی رایو - رئال نبود تا یکی از رمزهای بازی گشوده شود . سرجیو راموس فیکس بود و واران روی نیمکت . این پیش از بازی مشخص شود ، زمانی که دو باشگاه ترکیب اصلیشان را اعلام کردند . اسین جای خدیرا را گرفته بود و بنزما هم جای هیگوائین .
حداقل دیروز ، پاکو خمز و مورینیو ترکیب اصلیشان را مشخص کرده اند . در ماده سوم بند 242 قوانین فدراسیون فوتبال اسپانیا آمده است :" در مواردی که بازی پیش از شروعش تعلیق می شود ، باید خیلی زود زمان جدیدی تعیین شود و لیست های جدید دو تیم برای بازی اعلام شود . "
رایو هم تغییراتی داشت . لاس ، چوری دومینگز و دلیباسیچ که در کالدرون روی نیمکت نشسته بودند به ترکیب اضافه شده بودند . آدریان ، پیتی و نیکی بیه روی نیمکت نشسته بودند . لاباکا نیز مدافع چهارم در ترکیب جدید بود .
حالا باید دید که دو تیم در ترکیب امروزشان تغییری می دهند و از فاکتور سورپرایز استفاده می کنند یا نه . دیروز تعویق بازی باعث شد که تا حدودی از تمرکز بازیکنان کاسته شود .
یکی از ابهامات دیگری هم که حل شد مربوط به سبزپوش شدن رئال در این بازی بود ، پیراهنی که در پیزخوان هم پوشیده بودند .
باقی اتفاقات یکسان است . رئال همچنان یازده امتیاز از بارسا عقب است و می خواهد اولین بردش در خارج از خانه را کسب کند . رایو هم نمی داند که هوادارانش در این بازی پشتش خواهند بود یا خیر.



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 3 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo